Marketingová strategie

NAJDEME VÁM
NOVÉ KLIENTY

Dostali jste se ve svém podnikání do mrtvého bodu? Díky marketingové strategii oslovíte nové klienty ve správný čas a na těch správných místech.

Marketingová strategie

NEPODCEŇUJTE SÍLU MARKETINGOVÉ STRATEGIE 🎯

Stojíme si za tím, že jakákoliv strategie značky by se měla odrážet od analýzy a reálných dat. Ale nebojte, vše potřebné pro vás shromáždíme a navrhneme takové marketingové aktivity, aby se vaše cíle začaly plnit co možná nejdříve.

Marketingový plán

Počáteční konzultace

Probereme s vámi vaše potřeby, cíle a očekávání, na kterých následně marketingovou strategii založíme.

Anaýza trhu a konkurence

Shromáždíme data o aktuálních trendech, konkurenci a cílové skupině a provedeme segmentaci trhu.

Definice marketingových person

Vytvoříme detailní profily ideálních zákazníků, které pomáhají při tvorbě cíleného a relevantního obsahu.

SWOT analýza

Vyhodnotíme silné a slabé stránky firmy, stejně tak jako případných příležitostí a hrozeb v kontextu tržního prostředí.

Určení SMART cílů

Definujeme specifické, měřitelné, dosažitelné, relevantní a časově ohraničené cíle, které jsou v souladu s vizí firmy.

Výběr reklamních kanálů

Zvolíme nejefektivnější kanály pro distribuci obsahu a oslovení zákazníků, včetně sociálních sítí a PPC reklamy.

Investujte čas a energii do činností, kterým rozumíte nejlépe. My pro vás vytvoříme marketingový plán, který vám zajistí stabilní růst zákaznické základny i celkového obratu. Za extra výdělky pak můžete rozšířit sklady, ocenit zaměstnance zajímavým bonusem nebo si sami dopřát odměnu, třeba ve formě dovolené.

CO MARKETINGOVÉ KAMPANĚ PŘINESLY NAŠIM KLIENTŮM?

Jaké konkrétní výsledky může správně zrealizovaná marketingová strategie přinést? Naše případové studie vám ukážou reálné ukázky z naší praxe.

Jsme vždy o krok dál 🚀

„Věříme, že klíčem k úspěchu je neustálé hledání nových řešení. S nami budete vždy o krok napřed oproti konkurenci.“

– Lukáš Hromek, CEO

Marketing na sociálních sítích

JAK VÁM MŮŽEME POMOCI? 💬

Čas je drahý. Proto neváhejte a podělte se s námi o váš příběh ještě dnes.
Těšíme se, až od vás uslyšíme!